>Diktörtgen patik yapımı

>

 
 Kışa girdik ya, ayaklarda ya çorap ya patik olmadı terlik vardır, afilli patik ve çorapları nedense sevemedim  gitti, galiba yaş kemale erince daha bir sadeleşiyoruz basite kaçıyoruz. İşte basit, kolay örülen ve çabuk biten bir patik modeli, hamaratlar bilirler belki de, bilmeyenlere yada çeşit arayanlara örnek olsun istedim, ben adını diktörtgen patik koydum, bir ara Derya Baykal ın programında buna benzer görmüştüm ama böylemi emin değilim. Belki adı başkadır ama sayfasını ziyaret ettiğim bu latin hanımı çözmek için bu yaştan sonra portekizce öğrenemicem 🙂  tercüme etmeye de vakit yok, ana sayfa çoook uzun, resimler çok fazla, size kolaylık olsun diye bakıldığında anlaşılabilecek olan resimleri bir araya topladım, siz yinede sayfasına bakarsınız, daha başka modeller de var, hadi kolay gelsin.
11 Yanıt to “>Diktörtgen patik yapımı”

  1. http://belguzarane.blogspot.com Says:

    >merhaab kadınlar gununuz kutlu olsun kumaş patık harıka elıne sağlık

Bir Cevap Yazın

