>Gün ışığı ödüllerime teşekkürler

>

 Güzel arkadaşlarım, dostlarım, bu gün oldukça yoğun ve misafir dolu bir gün geçirdiğim için sizlerle ancak buluşabildim. Her iki bloguma baktığımda çok mutlu oldum ve onurlandım, sevgili dostlarımdan gün ışığı ödülünü almışım, ancak sıcağı sıcağına bu ödülü cevaplandıramadığım için sizlere özürlerimi iletiyorum.
sevgili Cingifilli, sevgili Smyrnote design, sevgili Sihirli yazılar ve sevgili Ojeli parmaklar beni  bu ortak ödüle layık görmüşler, önce sizlere ve bu duygu ve düşüncelere sahip herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sanırım kapınızı çalan ve elinde bir paket olan dostnuzdan sevdiğinizden aldığınız hediye kadar gerçekçi ve anlamlıdır bu paylaşımlar ve ödüller. Sembolik bir resim ve yapılan davetten çok çok öte bir şeydir aslında içeriğinde ki duygular. Temennim içinde art niyet olmayan ve masumane bu duyguların ve paylaşımların, kalıcı ve sürekli dostluklara temel olmasıdır. İyi ki varsınız ve iyi ki aranıza katıldım, sizleri çok seviyorum ve hepinize huzurun ve sağlığın eksik olmadığı yarınlar diliyorum. Kanatlarında sevgiyi saygıyı taşıyan melekleriniz hayatınızda hep var olsun, bu sımsıcak gün ışığı içinizi hep ısıtsın.
Efendim gelelim bu ödülün kurallarına, zincirleme olan bu ödül töreni gereği, 12 kişi seçmem gerekiyor, amma velakin bundan önce dostluk fermanında kuralı ihlal etmemek adına yapmış olduğum seçimlerden dolayı, seçemediğim diğer arkadaşlar adına oldukça üzüntü duydum, bu yüzden şu anda  böyle bir seçim yapmaya elimde dilimde yüreğimde el vermiyor. Lütfen beni bu konuda mazur görünüz. Hoşgörünüze ve anlayışınıza sığınıyorum. Zaten, 4 arakadşımın isteği üzerine 12 kişiyi seçmem gerekirse, matematiksel ve istatiksel olarak ; 12 x 4 = 48 yapar, e birde bunların kare kökünü alırsak bütün dostlarımın tamamını kapsıyor demektir 🙂 yani diyorum ki, bu ödüle fiziken ve ruhen hepinizi laik görüyor ve sizlere, bana miras olan bu ödülü yolluyorum, sevgiyle kabul ettiğinizi düşünerek herkese güzel bir hafta sonu diliyorum, sağlıcakla kalınız.
14 Yanıt to “>Gün ışığı ödüllerime teşekkürler”

  1. Pembe Tatlar Says:

    >hatta dayanamadım hemen yayınladım:))

  2. Sibel Says:

    >Ödül için tebrikler ve teşekkürler canım… 🙂

  3. dragonfly Says:

    >canım çok tebrik ediyorum senii…zaten bayılıyorum blog unasevgiyle kal

  4. Nur Says:

    >Ödülün için çok teşekkür ederim canım, geciktim kusura bakma bugünlerde biraz sağlık problemlerim var..Tekrar teşekkürler sevgilerimle..

Bir Cevap Yazın

