>Ey makyaj, sen nelere kadirsin !!

>

Hani “çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır” derler ya, bence palavra, bal gibi de var, evet bu hatunlar makyaj hilesinden sonra böyle cillop gibi olmuşlar ama , aslını da inkar etmemek lazım, bir bakıma gerek duymadan var olan güzellik var, bir de böyle boya küpünden sonra çıkan güzellik var, sizce hangisi gercek? bence doğal güzelliğin yerini hiç bir şey tutmaz. Sanatçıların bu uğurda (özellikle bakıma ve makyaja ihtiyaç duyan bir kadınsa) yüzlerinin seneler sonra ne hale geldiğini biliyoruz ve görüyoruz. Şimdi ki, “çarşıya pazara ben makyajsız çıkmam abi” diyen gen kızlarımızı gördükçe, ne kadar şanslı olduklarını görüyorum, tabi benim evlendikten sonra makyaja ve kaş almama izin verildiğini hatırlayınca, biz mi , şimdi ki kızlarımız mı şanslı oda ayrı bir tartışma. Lafın kısası her ne olursa olsun, bu makyajın nelere kadir olduğunu da kabul etmek lazım. Doğru ve bilinçli makyajla, sanırım her kadın “afrodit” e aday…
Burada ki hatunların değişimi ise adım adım ispatlanmış, dediğim gibi bu işi bilenler korkmasın çirkin olmaktan, bu güzelliklere aldanıp ta, sonradan pişman olan erkeklerin gazabından korkmalılarmı bilemem…

7 Yanıt to “>Ey makyaj, sen nelere kadirsin !!”

  1. Ece Çakıroğlu Says:

    >ama harika olmuşlar be ablacım. valla bazileri inanılacak gibi degil. yaaa bende sivilce lekelerimi kapatıyorum diye seviniyorum millet neleri kapatıyormuş:))))

  2. Begonvilli Ev Says:

    >Doğru söze ne denir? Yalnız güzel olmak abartılı makyaj yapmayı gerektirmiyor bana göre. Doğal görüntüyü fazla değiştirmeden gerektiği kadar yapmakta yarar var diyorum. Tüm güzellikler sizinle olsun. Selamlar.

  3. paşakızı mutfakta Says:

    >Canıım paylaşım için teşekkürler..Makyaj tekniklerini bilmek lazım..Makyaj tekniklerini de yayınlarsan sevinirim..Sevgiler.

  4. Pembe Tatlar Says:

    >Gerçekten makyaj nelere kadir….

  5. Hobicell Says:

    >Ececim hoşgeldin, sorma, o sivilcelerin kıymetini bil :))Sevgili begonvilli ev, dediklerine katılıyorum, herşey kararında olmalı, sevgilerimi yolluyorum.Sevgili paşakızı, isteğin elimden geldiğince yerine getirilmiştir, umarım beğenirsin :)Canım pembe tatlar, aynen öyle, makyajı yabana atmamak lazım.Öpüyorum hepinizi, iyi ki geldiniz, sevgiyle sağlıcakla kalınız.

  6. ŞANSLI Says:

    >İnanılmaz bir şey bu!Sevgiler…

  7. Hobicell Says:

    >Hoşgeldin şanslı, beğendiğine sevindim, gerçekten inanılmaz değilmi, her zaman beklerim, sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: