>Tabanı kare, ağzı yuvarlak kumaş kutu

>

Böyle ıvır zıvır ları ortadan kaldıran herşeyi çok seviyorum, yayıntıyı sevmediğim için bana böyle bir hediye gelse baklava börek gibi gelir 🙂 Dikiş makinamı değiştirnce yapıcaz inşallah bişeyler de, ben yapıncaya kadar yapanları da kutlamak lazım. Bu kumaş kutunun her aşaması adım adım anlatılmış, çok şirin ve gösterişli bir çalışma. Küçük bir dipnot, sanırım gösterilen şablonla karton yada craft olarak da yapılabilir. Desenli olursa çok güzel olur, olmasa da onlar kumaşla kaplanabilir, alternetiflerin sınırı yok yani.

4 Yanıt to “>Tabanı kare, ağzı yuvarlak kumaş kutu”

  1. Şehnaz Says:

    >ÇOK GÜZELLER HYARAN OLDOĞUM……

  2. burcunokta Says:

    >ben kutulara bayıldım, çok şirinlermiş.

  3. Hobicell Says:

    >Şehnaz cım ve burcunokta, ne iyi ettiniz geldiniz, çok güzel bence de bunlar, yapanların ellerine sağlık. sevgiyle kalın, güzel bir hafta sonu diliyorum.

  4. biyasimadahagirdim Says:

    >uygun kumaş bulursam denicem;) teşekkürler

Bir Cevap Yazın

