>Kullanılmayan saatinizin kıymetini bilin

>

Eski, modası geçen yada kullanılmyan saatimizi takmayız ama atmaya da kıyamayız. Lakin saatimizin böyle güzel bir bileziğe dönüşmesine de hayır diyemeyiz. Buyrun nasıl yapıldığı burada ve sizde benim gibi hayret ve hayranlıkla  bakın.
10 Yanıt to “>Kullanılmayan saatinizin kıymetini bilin”

  1. KEYFESEYRAN Says:

    >Gerçekten süperler o kadar saat attım ki ah ah ah

  2. Şehnaz Says:

    >ŞEKERCİM,HARİKA BİR FİKİR…İYİKİ AÇMIŞSIN ŞU BLOĞU…YAA ÇOOOK GÜZELLLLL

  3. Yeşim Says:

    >:) Bu gidişle hiçbir şeyi çöpe atamayacağım. Teşekkürler tatlım bu harika fikir için.

  4. mosquito Says:

    >Çok güzel,çok şık olmuş..

  5. paşakızı mutfakta Says:

    >Canım merhaba..Çok güzel olmuş saat..Benimde eski saatim var..Güzel paylaşımın iiçin teşekkür ederim:)

  6. Sihirli Yazılar Says:

    >İş güç derken sayfana uğramakta biraz geç kaldım anlaşılan arkadaşım. Zira ben görmeyeli neler eklemişsin! Meyve tabağı, muhteşem el yapımı bilezikler, (inanması güç ama) mikrodalgada ısıtılabilecek çoraplar derkeeen eski saatten bilezik yapımı… Valla hepsi birbirinden ilginç. Sıcak çoraplar meselesine gelince; özellikle kışın benim de ayaklarım ısınmaz bir türlü. Kan dolaşımım zayıf herhalde. Tam bana göre yani:)) Sevgilerimle…

  7. Pembe Tatlar Says:

    >Harika bir fikir ya canımcım…

  8. Hobicell Says:

    >Hepiniz hoş geldiniz güzellerim, bugün işlerim vardı ancak gelebildim, birazdan yanınızda olucam. öpüyorum hepinizi.

  9. burcunokta Says:

    >çok şık olmuş,

  10. Hobicell Says:

    >Teşekkürler burcunokta, bence de çok şık duruyor. Tekrar beklerim.

Bir Cevap Yazın

