>İşte ben, prensesim ve prensim

>

Bugün ps de kalan son resimlere baktım da, 41.doğum günümde çekilen resimlerden başka herşey gitmiş silinmiş bu formattan sonra, çok çok resimler gitti, kızım da oğlum da bende epeyce üzüldük.anlamayan insanalara teslim edilirse olacağı bu. İşte güzellerim bendeniz ve çocuklarım, kızım üniversite bitirdi, oğlum lise sonda gıda teknisyenliğinde okuyor. En güzel aşk evlat aşkı boşuna dememişler.
17 Yanıt to “>İşte ben, prensesim ve prensim”

  1. burcunokta Says:

    >Maşallah maşallah Allah nazarlardan saklasın, çok güzel çıkmışsınız Rabbim bozmasın,Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın bahdlarını güzel eylesin.Haklısın canım en güzel aşk evlat aşkı, sevgiler.

  2. Aylin TÜRKŞEN AYSEL Says:

    >41 kere maşallah. Hep derim zamanında çocuk doğurup köşeye koymalı. Boyunca evlatların olmuş ne hoş. Mutluluklar dilerim

  3. Pembe Tatlar Says:

    >Maşallah canım inan anne kız gibi değil arkadaş gibisiniz…Rabbim daima mutlu etsin…

  4. SeViL ( DenizFeneri ) Says:

    >MAŞALLAH…ALLAH ım evlatlarınızı korusun kollasın her daım…iz de yaşınızı hiç ama hiç göstermıyorsunuz.

  5. Hobicell Says:

    >Benim güzellerimi vallahi okudukça moral depoladım bol bol, keşke daha önce koyayadım resimimi:))Allah hepimizin evklatlarına hayırlı yazılar hayırlı nasipler versin, çok sağolun dilekleriniz ve temennileriniz için. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

  6. Yildiz Says:

    >Maşallah bu ne güzellik :))Allah nazarlardan korusun hepinizi

  7. bilge Says:

    >maşallah bende çok şaşırdım boyunca çocukların var allah onlarla beraber güzel mutlu huzurlu bir ömür nasip etsin sevgiler …

Bir Cevap Yazın

