>Kıyafetinize uygun yüzük yapabilirsiniz

>

Çok salaş gibi görünüyor ama özellikle bahar ve yaz aylarında tiril tiril yazlık elbislere uygun kumaş parçalarından bu basit  yüzüğü yapabilrisiniz. Kıyafetinizden kalan kumaşla da yaparsanız tam bir kombine olur. Elime geçmişken bu güzelliği de arşivimize atalım dedim.
7 Yanıt to “>Kıyafetinize uygun yüzük yapabilirsiniz”

  1. Ece Çakıroğlu Says:

    >evet valla çok güzel olur bunuda yapmak lazım. ablacım böyle çok güzel olmuş.ellerine sağlık güle güle kullan. ve umarım artık iyileşmişsindir.

  2. Yeşim Says:

    >Çok şık çok beğendim 🙂 Teşekkürler canım benim.

  3. SeViL ( DenizFeneri ) Says:

    >Çok şık olur ..kıyafetle uyumlu takılar..

  4. Hobicell Says:

    >Yeşimcim hoşgeldin, ben teşekkür ederim geldiğin için, ellerine klavyene sağlık canım, sevgiler.

  5. Hobicell Says:

    >Ececim iyileştim şükür canım da yorumlar sayfalar sorunlar bitmiyyor. bakalım ne olacak.teşekkürler beğendiğin için.öpüyorum.

  6. Hobicell Says:

    >Sevgili sevil benim sadık izleyicim, ne iyi ettin geldin, teşekkürler beğendiğin için.sevgiler.

  7. Berra'nın Çöplüğü Says:

    >ayy çok şekerler bunlar yapmayı deniyim bende çok saol 🙂

Bir Cevap Yazın

