>Şirin ve minik kalpler dünyası

>

Minik minik, şirin şirin kalpler buldum, örgüsü, nakışı, keçesi ne ararsanız var. Açıklamaları yok ama hamarat eller bunları yapar diker. Sayfada slide fotoları var, daha büyükçe olduğu için daha yakından inceleyebilirsiniz. Sevgililer günü için el yapımı herşey düşünülmüş bu sitede, bence bir bakın derim.
Kalpsiz  hiç bişeyin anlamı yok değilmi 🙂
3 Yanıt to “>Şirin ve minik kalpler dünyası”

  1. SeViL ( DenizFeneri ) Says:

    >Sevgililer gunu gelıyor her şey kalp lerle süslenır ve göz alıcı olur:

  2. Yeşim Says:

    >Daha önce yorum yazmaya çalışmıştım ama bir türlü gönderememiştim. Düzeltmişsin canım benim sağol 🙂 Bunlar süper hepsine bayıldım. Hepsinden yapmak istiyorum 🙂

  3. 3prenses Says:

    >harikaymış bunlar.teşekkürler

Bir Cevap Yazın

