>Nostaljik kettle’a bir bakarmısınız.

>

Yani hakikaten istenmeyecek gibi değil, böyle çaydanlık olduğuna bakmayın, kaynatıyor demliyor ısıtıyor ötüyor yani namı diğer kettle olur kendileri. Ama çok şık ve çok zarif, abuk subuk tekonolojik robotlardansa böyle göze zevke hitap eden tasarımla suyuda çayıda pişirmek daha bir başka. Bu firmanın daha çok özel tasarımları var, bakmak isterseniz buyrun efendim.

9 Yanıt to “>Nostaljik kettle’a bir bakarmısınız.”

  1. MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ Says:

    >cok begendim gerçekten çeyizime alırım belki:)

  2. kalpkurabiye, deniz Says:

    >ANLACIMM NERDEN BULURSUN BÖYLE ŞEYLERİ:)) NUMARANI ALDIM BU ARADA NUMARAN OLDUĞU İÇİN YAYINLAMADIM YORUMUNU:)) EMEKLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM.. SEVGİLERİMLE..

  3. Mutfak dili Says:

    >Siteniz cok guzle ş Ellerinize saglik. Bende cok seviyorum pratik ve kolay syleri yapamiyı. 40 saniyede nasil yaslaniriz vidyosu cok muhtesem. Aslinda omrumuz zaten 40 saniya ama farkinda deyiliz.Basarinizin devamini dilerim.

  4. burcunokta Says:

    >Canım ne güzel şey bulmussun, mutfakta aksesuar olarak bile görüntüsü yeter, eski antik merakım varda, mutlu hafta sonları diliyorum. sevgiler.

  5. Esra Says:

    >Bayıldım çok güzel.

  6. Mutfak dili Says:

    >Caydan cok asil duruyor hic de eskiyim demiyorş Yenilere tas çıkarır bence. Ayrica sitenin dizayni cok harika. Hangi sablon bu? ellerinize saglık

  7. ozgur Says:

    >Bence de çok güzel…

  8. turkuaz Says:

    >Çok güzel,eskiler herzaman yerini koruyor.Yerleri doldurulamaz antikaları severim.

  9. Yeşim Says:

    >Çok güzelmiş canım 🙂 Bakır görünümü de ayrı bir hava vermiş 🙂

Bir Cevap Yazın

