>Kumandalarınıza "cep" lik

>

Bu çok bilinen bir konu ama, böyle aplike ve renk uyumu olan kumaşlarla şirin olabiliyor. Aslında orada burada kalan kumaşlardan böyle bir ceplik yapmak değişik, sehpa üzerinde mobilyayı çizen, yada nereye koyduğumuzu unutup odada dört dönüp aradığımız kumandalar için ideal bir fikir.
Şeması ve detayları burada.
13 Yanıt to “>Kumandalarınıza "cep" lik”

  1. Ece Çakıroğlu Says:

    >ablacım sen nerdesin kaç gündür temizliğe daldım bende bakamıyorum günlerdir eeee sende yoksun hayırdır.

  2. Zeynep Says:

    >merhaba sevgili gelincik:)öncelikle çoook geçmişler olsun canım.tanıştığımıza çoook sevindim inan. bloğun çok güzelmiş çok. birazdan sörf yapacağım sitende:)bloğuma el atarsan inan beni mutlu edersin canım.yanlız tek sorun şu an senin sayfanda rahat dolaşamıyorum:( bir program yüklemek gerekiyor sanırım.güvenli görüntüleyemiyorum:( yorum yazmakta sorun yaşıyorum:( nelerden hoşlandığımı sormuşsun canım, pratik ve sade olursa beni çok mutlu edersin. sitenden gördüğüm kadarı ile çok zevkli ve incesin zaten.gönlünden nasıl geçiyorsa öyle yapabilirsin:)))zeyneple.com@hotmail.com dan bana istediğin zaman ulaşabilirsin.gerçekten sevindim tanıştığımıza,sevgi dolu öpücükler canımmistersen yayınlamaya bilirsin yorumu:)))

  3. benhurum Says:

    >Arkadaşcığım nerlerlerdesin göremiyorum birkaç gündür yeni yayın ya da bir aktivite hayırlar olsun inş. Tema işleri ile mi ilgili bu yokluğu yoksa başka bir sebebimi var;)

Bir Cevap Yazın

