>İzmir’liler 23 Nisan’da buluşuyor…

>

Bütün güzellerime dostlarıma herkese merhaba diyor, bu güzel bahar sabahından yürek dolusu sevgilerimi yolluyorum.
Bir kaç gündür internetle ilgili sorun yüzünden sizden yine kopuk kaldım. Bu boşluktan biraz temizlik badana boya işini de kalkıştık, hoş daha bitecek gibi değil ya, eski formumda olmasa bile arada yine sizlere göz kırpıcam, yani bu eksiklik için şimdiden haberiniz ola.
Yokluğum sırasında beni arayan soran merak eden kısları buradan kocaman öpüyorum. Sevgili Ayşen, Yıldız, Yeşim,Şule ve şu anda aklıma gelmeyen diğer arkadaşlarıma da ziyaret ve yorumlar için teşekkür ediyorum.
Hazır teşekkürlere başlamışken, bana gelen hediyeler için devam edeyim. Aslında gecikmiş teşekkür bunlar. Gelen
hediyeleri görüntüleyemediğim için bir süre bu sorun çözülür diye bekledim, hediyelerimi resimleyerek paylaşayım istedim. Bu gidişle bu daha da uzayacak gibi olunca artık daha fazla beklemenin gereği yok. Hediye gönderen arkadaşlarıma bizzat ederek, içim rahat olsa da, burada sizlerin huzurunuz da tekrarlamak istiyorum.
Tema hazırladığım arkadaşlarım bana jest olsun diye gönderdikleri hediyeleri ömür boyu saklayacağım. Benim için hepsi çok değerli. Gönderim sırasına göre, mandalinçıkmazı adlı blog sahibi canım arkadaşım Yıldız’a, Liz kurabiye evi blog sahibi sevgili Liza’ya çok ama çok teşekkür ediyorum. Ayrıca kendisinin 100. cü izleyicisi olmam nedeniyle bana tatlı bir sürpriz yapan sevgili Chilek arkadaşımıza da çok teşekkür ediyorum. Buradan onlara kocaman sevgilerimi yolluyorum.
Efendim gelelim mevzuya, bu boşlukta badana boya tema çalışmalrımın haricinde boş durmadık, Sevgili yıldız’ la hafta sonu buluşup İzmir buluşmamaız için yer arayışına girdik ve sonuç mükemmel. Nezih ve ferah bir mekan olan KAHVE DURAĞI adlı yerde karar kıldık. İzmirin sembolik yerlerinden olan kordon da bulunan bu iç açıcı yer, tam biz hatunların aradığı bir mekan. Klasik türk kahvesinden tutun, zengin salata ve tatlı menüleriyle hizmet veriyor. İşletme sorumlusu olan Esra hanımla birebir yaptığımız görüşme sonucunda bize grup indirimi yapacağını da belirtti. Bütçeyi fazla zorlamayacak menü ve ikramlarla hem damak tadımıza hem sohbet ortamımıza oldukça uygun kaliteli bir yer. Sizlerin de beğeneciğininzi umuyoruz.
Ayrıca Mutlu Olalım derneği tarafından yürütülen “kibrit kutusu etkinliği” çerçevesinde aynı gün sabahtan gerekli ziyaretler yapılacaktır, bu konuyla ilgili olarak, mutluolalım bloguna yorum bırakabilir, ayrıntılı bilgiyi buradan alabilirsiniz.
Öğleden sonra blogcu arkadaşlarla buluşmaya gekecek olanlar lütfen cumaya kadar bu paylaşıma yorum olarak bildirsinler. Yer ve zamanla ilgili daha detaylı bilgi almak isteyenler mail atabilirler. En geç cuma ya kadar, işletme sahibine yaklaşık bir rakam vermemiz gerekiyor. Buluşma saati öğleden sonra 15:30 dur. Ogün 23 Nisan olması nedeniyle, sabahtan çocuklarıyla ilgili tören programlarını düşünürek öğleden sonra bir buluşma olsun istedik, yani tam beş çayı olacak hanımlar.
İlk kez görüşecek ve tanışıacak olan arkadaşlar için kaçınılmaz bir fırsat, İzmir’li yada İzmir’e aşık herkesi bekliyoruz, tatlı bir imbat esintisi eşliğinde, kahve molasında kırk yıllık hatırlara vesile olması temennisiyle hepinizi bekliyoruz.
Bana biraz daha müsade güzeller, bahar temizliğ boya badana ve bu arada tema hazırlama derken, arada kopukluklar olabilir, yorumlara dönmeyebilirim haberiniz ola, ama inanın kalbim sizlerle,  fırsat buldukça konu ekleyeceğim ancak. Sizlere de her fırsatta gelicem. Benden haberler bu kadar.
YER: Kahve Durağı  (Alsancak iskelesi tam karşısında)
SAAT: 15:30
www.kahveduragi.com
Ulaşım yönünden herkesin kolayca ulaşabileceği bir mekan olmasına dikkat ettik. İzmir’in en nezih yerlerinden biri olan Alsancak semtine hemen hemen heryerden vasıta bulmak mümkün. Ayrıca gidilecek yeri web adresinden de inceleyebilrisiniz.
Haydi kısssslar, bekliyoruzzzzzzz…
YILDIZ & AFET

11 Yanıt to “>İzmir’liler 23 Nisan’da buluşuyor…”

  1. Fulya Bozkurt Says:

    >Ne güzel bir buluşma bu böyle 🙂

Yorum bırakın