>Yumurta kolisinden dikiş kutusu

>

Hahahahaaa…ayy buna bittim ben yaa, ben yine düşün taşın nasıl etsem dikiş kutusu ne yapsam neyi değiştirsem neyi boyasam diye millet kapmış işi…hiç aklıma gelmezdi, ne de güzel rast gele sallamış içine ama iğnesini ipliğini…kapağına da üşenmemiş yapmış yakıştırmış bişey, ama tatlı bir pastel renkle boyansa daha güzel olmazmıydı şekerler, bir dahakine büyük koliyle değil böyle küçük yumurta kolisiyle almalı yumurtaları, hatta beyaz ve renkli olanları bile var. Yine bu kolilerle ilgili cicili bicili bişeyler görmüştüm sağda solda ama genelde çocuklara yönelik çalışmalar dı, bu değişik gerçekten tam işe yarar cinsten…sen neymiş sin be abi…haydi buraya bakın bakalım…
DAHA ÖNCE NELER VARMIŞ:
İlaç kutusundan nikah davetiyesi
Boş kavanozlar ancak bu kadar değerlendirilir
Eski plaklar şimdi saat oldular
Hediyenin hem kendisi hem paketi gül
AKLINIZDA BULUNSUN:
Yumurta kolisinin gürültüyü absorbe ettiğini biliyormuydunuz, yani gürültüyü ve sesi yalıtıyor, bazı iş yerleri ve özellikle eğlence mekanları tavan ve duvarları yumurta kolisiyle kaplarlar ve dekoratif dursun diyede boyarlar. Aslında yalıtımda ki olay şudur, yumurta kolisi zıt yönlerde havalandırmalı şeklle sahip olduğu için sesi kesiyor yankıyı azaltıyor. Mantığı bu, Koca Mimar Sinan boşuna Selimiye Camisinin duvarlarını küp şeklinde yapmamış, aklın yolu bir demek, Biz küçükken kendi evimizde tavana denemiştik, üst katta ki komuşmuz çok gürültücüyde, yumurta kolilerini yan yana yapıştırdık ve beyaz kirece boyadık, sanki alçı tavan gibi sarkık görüntü oldu ama kafamız da dinlendi, buda benden küçük bir dip not.
Reklamlar

5 Yanıt to “>Yumurta kolisinden dikiş kutusu”

  1. www.mkblkonsept.com Says:

    >wwoowww resmen yaratıcılık bu!!!Ses yelıtımı sağladığını bilmiyordum.Teşekkür ederiz bu bilgiler için.

  2. GÖNÜL Says:

    >ÇOK GÜZEL BİR FİKİR DAĞINIKLIĞA SON BENDE KÖPÜK OLAN YEMEK ŞİPARİŞİNDEN GELEN KUTULARI KULLANIYORUM

  3. Saglıklımutfak Says:

    >SÜPER OLMUŞ AMA BUNUN 30 LUSU OLSA BENİM MALZEMELERİ ANCA ALIR:)

  4. Vintage Duygular Says:

    >cok güzel fikir 🙂 bayildim.Paylasim icin tesekkürler 😉

  5. CEYLAN Says:

    >gerçekten süper yaaa….

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: