>Bitirdiğim "cıvıl cıvıl uçuşan" temalar

>

Aslında epey oldu Gül’ün temasını bitireli ama, bu aksilikler yüzünden paylaşmasınıa ben engel olmuştum. Dün nihayet yapabileceğini söyledim, sağolsun teşekkürünü ilettikten sonra bende sizlere paylaşayım dedim. 
Kendisi çok cıvıl cıvıl renkli bir kişiliğe sahip olunca temasıda  kendisine yakışır bir şekilde olsun istedi. Lila ağırlıklı bahar gibi, bakınca insanın içini açan bir şeyler isteyince, böyle doğal çiçekler ve diğer kombine resimleri uygun buldum, kendiside çok beğenince sorun yoktu. Daha sonra ufak defek teknik düzeltmeler ve bazı eklentilerle ( mesaj panosu, saat, linkwithin, sayaç vs.) biraz hareketlilik getirdik. Ayrıca marifetli kızmız bulunduğu ilçede yöresel yemek yarışmasının tatlı kategorisinde birinci olduğu için, ödüllerini zevklerine ve temaya uygun bir şekilde çerçeveledim.” Zevkler ve renkler sizden, stil benden” düşüncesiyle  umarım hayallerinizde ki görselliğe ulaşıyorsunuzdur. 
Ve daha da önce sevgili kaplçik kalpçik bir temam bitmişti ama paylaşmaya fırsat bulamadım, onuda ziyaret ederseniz değerli yorumlarınızı öğrenmiş olurum. Soru ve talepleriniz için yukarıda mail adresim yazılı. Güzel bir akşam diliyerek kocaman sevgilerimi yolluyorum.
21 Yanıt to “>Bitirdiğim "cıvıl cıvıl uçuşan" temalar”

  1. Hobibox Says:

    >Sevgili Gül hoş geldin, çok sevindim ziyaretine. Bir eksiğin yapamadığın olursa elimden geldiği kadar yardımcı olurum canım, sevgiyle sağlıkla kal canım.

Bir Cevap Yazın

