>Büzgülü yastık modeli

>

Yastıksız ev yoktur, kullanılan yada süs olarak duran çeşit çeşit yastıklar evi zengin gösterir. Yatarıcılık teknolojiye paralel olarak genişledikçe, ortaya çıkan güzelliklerin haddi hesabı yok. Böyle değişik ve daha sportif duran modeller favorim. Özellikle gelin evlerine pek yakışacak. Yapılışı burada.
14 Yanıt to “>Büzgülü yastık modeli”

  1. Beyaz Hanımeli Says:

    >Yeni adresin hayırlı olsun arkadaşım. Ellerine sağlık herşey çok güzel olmuş. Sevgiler.

  2. hobibox Says:

    >Yeşimcim, benim ayarlarım öyle zaten, ama ben pop-up pencereyi sevmiyorum, bağımsız ayrı bir sayfa gibi dikkat dağıtıyor bana göre, ama diğer seceneklerin hepsi aynıdır, denetleme bana tabi, kelime doğrulama yok, gibi olması gerektiği işaretledim, istersen sen gelen cevaplar için, "mail kutusunu işaretlesen" az önce verdiğin linkten yazını okudum, yorumların cevaplarının gelip gelmediğini göremdğini yazmışsın, yanlış anlamadıysam, ama işaretlersen o kutucuğu sana kim ne yazmış görebilirsin, bilimiyorum biliyormusun, bende bir hatırlatayım dedim…çok sağolasın, ilgin için öpüyorum ve teşekkürlerimi yolluyorum.Necmiyecim sana yazdım az önce verdiğin link blog yoktur diyor haberin olsun…Ececim hoşgeldin, sık sık gel, hemşerini ablanı yalnız bırakma bakimmm…Beyaz hanımeli, çok teşekkür ediyorum güzel düşüncelerin için. sanada sevgilerimi yolluyorum.

  3. Yeşim Says:

    >Canısı, bak şimdi sana yorum yazıyorum. Yorum Gönder dediğim zaman bana mail yoluyla gelsin diye bir kutucuk yok senin blogunda. Ben mi göremiyorum yoksa?

  4. hobibox Says:

    >Hımmmm…doğru diyosun yeşimcim, sanırım o işaret pop-up penecerelede var, haklısın canım…ama bak aşağıda, "e-posta yoluyla abone ol" dediğin zaman, sana bir yazı çıkıyor ve "yanıt yorumları, falanca adresine gönderilecektir diyor." tamammıdır şeker…

Bir Cevap Yazın

