>İğne oyası gibi tığ işi "gerdanlık"

>

Tığ işi ama gercekten iğne oyası değilmi. Bu şekilde ne kadar görebilir çıkartabilirsiniz bilmiyorum ama be bu güzelliğe dayanamadım ve paylaştım. Çok usta bir el ve örgü. Ters sık iğne yapmasını bilen için kolaydır ( sık iğnenin tek ilmek alınarak terseten ilmek çekmek) Motiflerin son sıraları inci ile örülmüş ve çok zarif olmuş.

6 Yanıt to “>İğne oyası gibi tığ işi "gerdanlık"”

  1. All That Glitters Says:

    >çok güzel. çok beğendim. almanın bir yolu olsa keşke:)

  2. hobibox Says:

    >all that glitters hoş geldin sefalar getirdin beğendiğine sevindim ,yine gel

  3. Venuste Hayat Says:

    >harika bir sey buuuu! ben zincir bile dogru durust cekemem! yapana helal olsun diyorum! goz nurunun ulastigi son mertebe olarak degerlendirebilirim!

  4. sibel Says:

    >artık kızlar çeyizlerinde dantel kullanmadıkları için,yapılan dantelleri böyle kullanmakta fayda var..sevgiler

  5. hobibox Says:

    >Venüste hayat hoşgeldin canım, bencede harika ya, işte emek demek bu galiba hakkatten helal olsun.Sevgili Sibel hoş geldin, bak bu dedğin doğru, kızlara ancak böyle beğendirebilicez dantellerimizi:)

  6. EMİNE ÖZTÜRK Says:

    >çok güzel ve zor bir desen. ama sonuca değer diye düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

