>Kırmızılı kelebekli cüzdan (made by afet)

>

Yıllardır böyle incik cıncık işlerle uğraşmamıştım ki ben ilk okula gitmeden tığla şişle haşır neşir olan (zincir çekme, ilmek atma falan) ilk okul 3 te sabunlama bezi, çaydanlık örtüsü ören biri olarak bu ciciler beni yıllar öncesine götürdü. Kızım kırmızılı çiçekli böcekli bir cüzdan istedi. Kendisi çok beğendi umarım güzel olmuştur.
4 Yanıt to “>Kırmızılı kelebekli cüzdan (made by afet)”

  1. benhurum Says:

    >Marifetli hatunum ne de şirin bir çantacık yapmışsın böyle ellerine sağlık;) Öptüm tatlı yanaklarından;)

  2. hobibox Says:

    >Benhurum, sağolasın gülüm, yok be gülüm yaa, daha ne marifetler varda bakma, tembelliğim üstümde, bu neki:)

  3. derya Says:

    >Canım benim ne kadar şirin bir cüzdan ellerine sağlık öpüyorum…

  4. hobibox Says:

    >Deryacım, sağolasın güzelim, yine gel, öpüldün…

Bir Cevap Yazın

