>Polimer Kil ile muhteşem eserler

>

Muhteşem değilmi resimde ki çalışma…Canada lı JooJoo adlı sanatçı, Polimer kil ile harikalar yaratıyor. Bazen kelimler yetersiz kalır ya, işte o anlardan biri buda. Siz ziyaret etseniz de ben bir kaçını buraya aldım bile…

Hepsi muhteşem, kalite özveri titizlilk bir sanatı oluşturan ne varsa herşey bunlarda var…
4 Yanıt to “>Polimer Kil ile muhteşem eserler”

  1. banuca Says:

    >Mihri Müşfik… Muhteşem…Türk kadını bu işte yaaa…İçim acıyor :((Polimer kilden yapılanlar ise çoook güzel, seramik gibi, harika.

  2. Yeşim Says:

    >Canım Afet'im, bunlar muhteşemmmm. Öldüm, bittim. Nasıl bir yetenektir bu? Teşekkürle bu güzellikler için 🙂 öperim tatlı yanaklarından.

  3. CEPAYNASI Says:

    >çok güzeller…

  4. hobibox Says:

    >Sevgili Banuca hoşgeldin canım, benim de aynen canım…Yeşimcim hoş geldin bende bayıldım şeker, bilmükabil canım öpücüklerin için)cepaynası hoş geldin canım, sevgiler…

Bir Cevap Yazın

