>Kediniz için çok şeker "battaniye"

>

Hep kendimize örecek değiliz ya, biraz da bu “sevimli dostlarımızı” düşünmek lazım. “sevimli dostlar” diyorum bu canlılara çünkü “insanlar” tanıdıkça, onlara “hayvan” demeye utanıyorum. Efenim sabah sabah psiko-analize girmeden mevzuya geleyim. Bu renkli ve zevkli battaniye her yerde kullanılabilir ama sahibi bu güzel örtüyü kedisine atfetmiş. Sizde kedinize böyle şık bir örtü yapmak isterseniz, o zaman buraya…
9 Yanıt to “>Kediniz için çok şeker "battaniye"”

  1. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >bu motiflerle harikalar yaratılıyor yaa bu da çok sevimli üzerindeki miniş de. canım geldim sevgili Volkan' ı dinledim ve sevgilerimi bırakarak gidiyorum:)))güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgiler.

  2. hobibox Says:

    >Bencede bu motifler harika, daha da neler yapılır kimbilir, yine gel canım…

  3. banuca Says:

    >Kedicik bunun kıymetini bilmez amaaa, yazık, sen bunu bana gönder, kedine başka şey yap :))

  4. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >gelmemmi hayatım hergün uğruyorum bakıyorum nerelerden neler gelmiş diye:)))) son motiflerden kalpliye bayıldım diğerleri dosyamda var geçen yıl motif ararken bulmuştum .çok güzeller öpüyorum

  5. NiLaY Says:

    >harika görünüyor canım, rengarenk cıvıl cıvıl 🙂

  6. NiLaY Says:

    >harika canım rengarenk, cıvıl cıvıl 🙂

  7. hobibox Says:

    >Haticem sağolasın, sabık ve sadık izleyiclerimden olduğunu biliyorum canım, sevgiler…Banucum kedim yok zaten ama olsaydı yapardım galiba, dediğin gibi o kıymetini bilmezse biz kullanırız, sen yeterki iste nedemek, seve seve…Nilaycım hoşgeldin, sefalar getirdin, bencede cıvıl cıvıl, çok beğendim, yine gel:)

  8. dokuzuncubulut Says:

    >Ne şanslı kedicik bu böyle:))) Yine çok güzel şeyler bulmuşsunuz…Teşekkürler, sevgiler.

  9. hobibox Says:

    >Ben teşekkür ederim ki, zamanınızı ayırıp hem okuyor hem yorum yazıyosunuz, sevgiler sizede…

Bir Cevap Yazın

