>Bir "vintage yastık" daha

>

Bu kumaşların saltanatı gelince dantel kırlentlerin yastıkların pabucu dama atıldı, gerç, ikisinin de yeri ayrı ama, bu yastıklara da insanın hayır demesi mümkün değil. Hatta dantelin boynu bükük kalmasın diye boş olan kısma yuvarlak bir motif aplike edilebilir. Sadece fikir verdim ama fena da olmazdı hani. Yastığın yapılışı burada…

5 Yanıt to “>Bir "vintage yastık" daha”

  1. derya Says:

    >Canısı harika olmuş çok asil ellerine,emeğine sağlık kocaman öpüyorum…

  2. Etoile Says:

    >Ben zaman bir şey başka bir ………… fırınları uğradığı için kendini tebrik etmek gerekmez bir yanardağ var! Ben yastık gibi, övgü, çok şık, her zamanki gibi çok iyi!

  3. liza Says:

    >Çok güzel ve değişik bir yastıkmış bu Afet. Hele Kahve bej olursa.Kahveciyimdir de, ne görürsem hemen kahve rengini hayal ederim.Sevgiler.

  4. derya Says:

    >Canım iyi geceler nasılsın.Uyarın için teşekkür ederim evet Sevimli Mutfakta virüs varmış hemen izelemeyi durdurdum:))Bir ara tekrar denersen sevinirim düzelmiş olması lazım kocaman öpüyorum..

  5. EMİNE ÖZTÜRK Says:

    >çok güzel olmuş, ben de koltuğumun üzerinde böyle bir kırlent görmek isterim doğrusu…

Bir Cevap Yazın

