>Muhtesem "dikiş kutuları"

>

Çok şık ve muhteşem dikiş kutuları buldum sizlere, hemde arşivime….Bu hatun bu işi sanayileştirmiş, inanın Türkiye de olsa bir an bile tereddüt etmeden sipariş ederdim. Şimdi diğerlerini aldım buraya bir bakın…

Bana biri “dur” desin ne olur, yoksa bütün siteyi  buraya taşıycam, kendimi alamıyorum:) gerisini siz devam edin

4 Yanıt to “>Muhtesem "dikiş kutuları"”

  1. Beyaz Kkelebek Says:

    >Durma ablacım durma valla hepsi birbirinden güzelll.yapasım geldi ;)sevgiler SLN

  2. Etoile Says:

    >nasıl harika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tüm şaşırtıcı ……….. fakat hepsi de sizin yaptık? Ben …………. onları aşkın o kimse burada İtalya bulabilirsiniz. güzel güzel güzel!

  3. benhurum Says:

    >Oooof gözümün nuru bunlar ne yaaa deli oldum burada, vallahi yapmazsam çatlarım:D En kısa zamanda bende yapacağım bir tanecik:D Paylaşımcı araştımacı hatumun benim ellerine sağlık, teşekkür ederim bu güzellikler için, öptümmmm kocaman…

  4. celebi74 Says:

    >bayıldım ayıltan yokmuuuuuuuuuuuuuuu?

Bir Cevap Yazın

