>Cüzdanı ile takım şirin çantalar-cute bags and wallets team

>

Çanta arşivimiz de kabarıklaşıyor bu güzellikler sayesinde. Daha önce bir çok çanta yapımı paylaştım ama bu seferkiler takım, yani cüzdanlarıyla çantaları takım. Yapılışı verilmiş. Birde bu kumaşlardan bulabilsek, bu gidişle ben açıcam netten bir şube, ne yapmalı bu ülkelrle iritbatamı geçmeli ne:) ziyaret yeri burası:…
Beni izlmeye devam edin – Hobibox

5 Yanıt to “>Cüzdanı ile takım şirin çantalar-cute bags and wallets team”

  1. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok şirinler . teşekkürler canım

  2. Etoile Says:

    >iyi. Çok dikiş iyi konum, bu çantalar çok güzel ve zariftir. Tebrikler!

  3. celebi74 Says:

    >harikalar.. çok merci hemen listeye aldım şekerim..

  4. hobibox Says:

    >hatice, etolie, celebi…hoş geldiniz hepiniz, bende çok sevdim bu cicileri, bulunsun dedim elimizin altında…

  5. ikimiz Says:

    >tatlım cüzdanlar harika olmuş ellerine sağlık bak aklıma ne geldi ipad çılgınlığı var ona bu cüzdan görünümlü güzel bir çanta yapabilirsin ama ba yapınca haber ver bu arkadaşım sayesinde yaptımda yaz üzülürüm sonra😀 çok şeker olur hallavi hayatım dene yaz ve bana linkle beklerim sevgiler

Bir Cevap Yazın

