>Değişik bir cüzdan yapımı-A wallet made of different

>

Severim böyle cicili bicili şeyleri, renk renk cıvıl cıvıl. Bu cüzdanın paylaşmamda ki en büyük neden fermuarın dikiliş şekli. Bu yüzden bu başlığı koydum, belki kumaş oluşu rastaldığımız cinslerden ama  bu yöntemi ilk kez gördüm. Fermuar dikmek ayrı bir beceridir, bence dikişi gösteren, dikişten anladığının işaretidir fermuar dikmek. Sadece bu aşamayı resimledim, devamına buradan bakabilrisiniz…

6 Yanıt to “>Değişik bir cüzdan yapımı-A wallet made of different”

  1. Etoile Says:

    >çok ve çok rahat, aferin güzel

  2. hobivakti Says:

    >Cıvıl cıvıl olmuş. :)ELlerinize sağlık. Güle güle kullanın.

  3. benhurum Says:

    >Afetim gülüm balım çiçeğim ben dün yoğunluktan unutmuşum sana şifreyi yollamayı:( kusura bakma bir tanem:( bugün de ancak fırsat odu canım benim, müsait olur olmaz arıyacağım seni;) şifre 123456q*kocaman öptüm seni;)

  4. benhurum Says:

    >Gözümün nuru şahane bir paylaşım, ben bu taktiği tuttum valla süpermiş, bunun üzerine de Zeynebime bir sürprizim olabilir;)

  5. yemekaski.com seçil Says:

    >ne kadar hoş bir site.. benim sevdiğim şeyler birarada.. örgü, dikiş, nakış ve yemek🙂 kolay gelsin🙂

  6. lezzetli somunlar,serap Says:

    >Afetçiğim,yine nefis bir parça..İnsan böyle güzel birşeyin içine para gibi pis birşeyi koymak istemez bile vallahi !! Ellerine sağlık canım..

Bir Cevap Yazın

