>Bahçeniz için bir "vintage yastık" modeli daha

>

Tam bahçelere göre diyecektim ama misafir odasında da baş köşeye konulmazsa bu yastığa ayıp olur. Header yapanlar bilir, scrap kitler vardır, sanki onlardan çıkma gibi. Ben çok beğendim. Ayrıntılar burada…

8 Yanıt to “>Bahçeniz için bir "vintage yastık" modeli daha”

  1. derya Says:

    >Canım ne kadar şık görünüyor yastık yapanın ellerine sağlık öpüyorum…

  2. Etoile Says:

    >I like it! very beautiful!

  3. Benhurum Says:

    >Ooo gözümün nuru ben önce bahçeyi alabilirmiyim izninle:D yastığıda beraber bahçede dikeriz, ne dersin hoş olmazmı;)

  4. CEYLAN Says:

    >çok güzell şu sıcaklar biter bitmez bende yastık işine girişeceğim bakalım….

  5. Yeşim Says:

    >Tatlım sen bu yastıkları yayımlıyorsun ya bu gidişle evdeki yastıkları attıracaksın bana😉 Çok şık yine, bayıldımmm.

  6. yemekaski.com seçil Says:

    >Yaz sıcaklarında yapamıorum🙂 ama kışın bu yazılarınızda gördüklerimi sırayla yapıcam çok sevdim hepsini..

  7. YETENEK-SİZİN Says:

    >harika şeyler bulup çıkarıyorsun afet abla, kim bilir evin nasıldır?

  8. hobibox Says:

    >Tekrar hoş geldiniz şenlikler güzellikler getirdiniz. Ne yazıkki evime henüz bulardan yapamıyorum, daha önemli işler hep ön sırayı alıyor. Tekrar beklerim, sevgiler…

Bir Cevap Yazın

