>Fiyonklu çerçeve yapımı-Bow frame construction

>

Cici bir çerçeve buldum gezinirken. Hoş ve sade olmuş Anılara ve fotoğraflara önem verenlerin eminim bunlara merakı ve becerisi de vardır. Seviyorum böyle soft olan herşeyi. Hediye içinde süper bir fikir. Bu çercevede ki desen hazırdı ama yapabilen ahsap boyama bilen düz bir çerceveyi kendi zevkine göre boyayabilir. Yada kumaşla kaplanabilir. Alternatif çok yaratıcı olana…

5 Yanıt to “>Fiyonklu çerçeve yapımı-Bow frame construction”

  1. derya Says:

    >Afetciğim canımmm harika bir çerçeve pastel tonlara bayılırım kocaman öpüyorum…

  2. Etoile Says:

    >very very nice!

  3. Syhn Says:

    >bu fiyonk konduğu her eşyi güzelleştirmiyor mu😀

  4. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok güzel geçengün TV de Marta stewerd (adı doğru yazdım inş.) onun programında seyrettim resimler için bu tarz çerçeveler daha sağlıklı imiş. hem görüntü olarak da çok şık duruyor. kurdele süper sihir gibibirşey bu kurdelalar olduğu yere katkısı çok fazla.sevgiler canım öptüm .

  5. hobibox Says:

    >Güzellerim hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Beğendiğinize sevindim, dediğiniz gibi kurdele ve fiyonk tarzı süsler herşeyi güzelleştiriyor. Yine bekliyorum sizi, öpüldünüz…

Bir Cevap Yazın

