>Böyle evde kim yaşamak istemez ki-Who does not want to live in such homes

>

Böyle bir evim olsun on milyon borcum olsun. Biliyorum çok klişe bir söz ama böyle bir eve böyle bir ortama ferahlığa ve doğaya kim hayır diyebilir ki. İşte tatilmi tatil, ne yapayım plaj şarkı ve şarkıcılarından  kafamı şişiren “beach” ları, ne yapayım güneşin ortasında, cayır cayır yandığım denizi, ne yapayım gürültü ve kalabalık kokan, ateş pahası bilmem kaç yıldızlı otelleri. Burada ömrü artar insanın be, hele böyle victoria tarzı döşenirse

5 Yanıt to “>Böyle evde kim yaşamak istemez ki-Who does not want to live in such homes”

  1. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >Bir masal evi gibi çok şirin. çok güzel konular açmışsın yine düğmeli taç ve balıklar çok güzel teşekkürle canım

  2. Şule Zeynep Says:

    >istemeeeeem çok küçük😦

  3. YEMEK VAKTİ AYLİN Says:

    >ben istemem ben istemem korkunç geldi biraz:))afetçim hotmailine mail attım bir bakarmısın

  4. asortik Says:

    >10 milyon (fazla değil) borcum olsun, benim de böyle bir evim olsun lütfen:)) kim istemez ki??paylaşımlarınızı takdir ediyorum, hepsi birbirinden ilgi çekici. teşekkürler…

  5. atolye nott Says:

    >avizeye ve aynaya bayıldım🙂

Bir Cevap Yazın

