>Düğmelerden bandana-Buttons bandana

>

Ne zamandır bizim  marifetli düğemelere yer vermemiştim. Bugün telafi edeyim dedim bu açığı. Bu fikir çok hoşuma gitti. Uçları birleştirilmiş lastiğin üzerine düğmeleri dikiyorsunuz ve başınıza bandana tarzı geçiriyorsunuz. Hem çocuklara hem çocuk kalan büyüklere yakışacaktır. Yapılışı burada…

4 Yanıt to “>Düğmelerden bandana-Buttons bandana”

  1. YEMEK VAKTİ AYLİN Says:

    >harika e ben yaparım bunu hemen düğme alim:))

  2. Nur Says:

    >ben bunu çok sevdim🙂 hemen deneyeceğim

  3. hobibox Says:

    >Teşekürler şekerler, zahmetler verdiniz, sefalar getirdiniz, bende sizlere katılıyorum, yine beklerim, sevgiler…

  4. Yeşim Says:

    >Çoook güzel olmuş bayıldımmm. Canım Afet'im daha iyi misin? Terapiler nasıl gidiyor?

Bir Cevap Yazın

