>Sonbahar konseptli puf minder-settee cushion the fall with the concept of

>

Ben sonbaharı getirdim bile, böyle sıcaklardan bunalınca sonbaharı özlemle bekleyenlerdenim hatta en sevdiğim mevsimdir, yazdan nefret ediyorum, ama sonbahar favorimdir, sakinlik huzur hüzün sessizlik demektir bana göre….
Böyle puf minderler yine yazlık ve geniş salonlar için ideal. Hem rahatlık hem görsellik bir arada. Burada yastık olarak yapılmış ama biraz daha büyüğü olursa yani baya bir  büyüğü olursa harika bir puf minder olur. Görmek istediğim şekilde bende başlık attım napalım:)  
***Yapılışı burada***
Beni izlemeye devam edin – Hobibox

4 Yanıt to “>Sonbahar konseptli puf minder-settee cushion the fall with the concept of”

  1. karabidikim Says:

    >Pufu olursa daha güzel olur gerçekten

  2. dshandmade Says:

    >Yastık olarak da minder olarak da güzel olur. Çok beğendim, paylaşım için teşekkür ederim.

  3. hobibox Says:

    >Teşekürler şekerler, zahmetler verdiniz, sefalar getirdiniz, bende sizlere katılıyorum, yine beklerim, sevgiler…

  4. Berra'nın Çöplüğü Says:

    >çok begendim bunu eski kumaşların değerlendirilmesi için süper bi fikir.. ay bende sonbahar seviyorum ya :))

Bir Cevap Yazın

