>"Ortancalar" dan çerçeve yapımı-Floral frame made from median

>

Bu nasıl bir güzelliktir böyle, niye daha önce aklıma gelmiyor diye kıskanıyorum ve kızıyorum. Resim çerçeveleri hem kendimiz hem sevdiklerlmiz için mükemmel bir seçim. Daha önce bir çok yenileme yada yapımına şahit olduk, onlarında ayrı bir güzelliği ama ya kumaş çiçekler kendimiz yapıyorduk yada benzeri bir çalışma için zaman harcıyorduk. Bu hazır plastik çiçekler koparılarak çerçeveye yapıştırılmış. Başka değişik çiçeklerden de yararlanilabilir ama bu ortancalar çok şık olmuş. Gelin gibi adeta, hatta içine bir “gelinle damat” yakışır diyorum. Yapılışı burada. Bunu mutlaka yapmak gerekiyor.

6 Yanıt to “>"Ortancalar" dan çerçeve yapımı-Floral frame made from median”

  1. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >renklerin uyumu , görseli muhteşem olmuş çok beğendim

  2. AtolyeKedi Says:

    >Bayıldım, çok güzel, hem renkleri hem çiçekler… Paylaşım için teşekkürler.

  3. Sibel'in hobi dünyası . . . Says:

    >Haklısın çok güzel görünüyor, tam da yaz günleri gibi sıcacık… Teşekkürler paylaşımın için…

  4. yemekaski.com seçil Says:

    >bayıldım harikaa

  5. Ecehan Says:

    >B a y ı l d ı m! Elleriniz dert görmesin.

  6. C!lekl! k!z ♪ Says:

    >cok sık bayıldım…denemek uzere kaydedıldı bıle…

Bir Cevap Yazın

