>"cupcake" li keçe cüzdan-Cupcake feld purse

>

Ne kadar cici değilmi bu cüzdanlar, tam minik prenseslerinize göre. Tamamen el dikişiyle yapılmış şirin “cupcake” li Türkçemiz le, “pastalı kurabiyeli” cüzdanlar. Hiç makina kulanılmamaış, gerçi keçe çalışmalar genelde hep öyle oluyor, modeli ve cinsi makinaya uygun olanların dışında el maharetiyl  dikiliyor ve hoşta oluyor. Daha doğal ve şirin oluyor. Ypılışı gördüğüm kadarıyla basit ve zevkli. Keçe severler buraya…

4 Yanıt to “>"cupcake" li keçe cüzdan-Cupcake feld purse”

  1. //SECHHILL\\ Says:

    >Keçe çalışması yapmayı çok istiyorum ama keçeye hiç bir yerde rastlamadım. Çok şekermiş bu cüzdanlar ben bile kullanırım ya da bunlardan makyaj çantası da çok tatlı olurdu değil mi?

  2. CAFE PEPELA / Tavuk Suyuna Çorba Tadında Says:

    >Çook cici görünüyorlar 🙂

  3. tarih84 Says:

    >aşık oldum bunlara offffff.istiyoruummm offff annem keşke duysa beni ama tın durumları.

  4. ♥pemb€sinti♥ Says:

    >Çok güzeller canım eline saglık renkleri süperr 🙂

Yorum bırakın