>Tığ işi saç örgüsü kırlent – Cushions, crochet braids

>

Tığ işi saç örgüsünü hiç görmemiştim. Böyle hamartalar varken daha görmediğimiz bilmediğimiz kimbilir neler var. Eğer bu da şiş ile örülen saç örgüsü gibi aynı mantıkla yapılyıorsa yapılır o zaman. Yada başka şekilde.
Resimlerin kopyalanması yok ben başka yöntemle aldığım için ve anlaşılsın diye büyüttüğüm için biraz bulanık gibi ama yinede anlaşılıyor. Eğer satın almak isterseniz sitasinden temin edebilirisiniz. Sahibi burada.
2 Yanıt to “>Tığ işi saç örgüsü kırlent – Cushions, crochet braids”

  1. derya Says:

    >Afetciğim sayende bende neler görüp öğreniyorumçok şık kırlentler.Yapanın ellerine sağlık.Herzaman dile getiriyorum yaptığın şablonlara oğlumda benim şablonumu değiştirecek.Kullandığın ana şablonu hangi siteden alıyorsun mahsuruyoksa bana yazarsan sevinirim.Kocaman öpüyorum.

  2. Miskokulu Lezzetler -Mine- Says:

    >Bu kırlentte harika gözüküyor tığ işi saç örgüsü denememiştim sevgiler

Bir Cevap Yazın

