>Bir başka tema daha -My new theme design

>

İşte bitiridiğim yeni tema. Pembe Tatlar beni epeydir bekliyordu. sevgili Aslı nın umarım bu bekleyişi boşa çıkmamıştır. Değişik bir görsel oldu, bu kadar marifete ve böyle güzel sunumları saklamak haksızlık olur diyerek headerını kendi resimleriyle bezeyip hoşluklar yaptım, kategorileri çok olması sebebiyle menülere sığmaınca yan tarafa aldım, kendisi çok beğendi inşallah içine sinmiştir. Güle güle ve lezziz paylaşımlarla daha nice dostluklara imzasını atar inşallah. Bugün bir başka arkadaşın hazırlıyorum yarın onunla size yine merhaba diyeceğim, şimdilik sevgiyle sağlıkla kalınız. Bu aralar yorumlarınıza cevap yazamıyorum, affola diyorum ama tema ve bloglarınızla ilgili sorularınız olursa sorabilirisiniz. Yukarda iletişim adresim var.

10 Yanıt to “>Bir başka tema daha -My new theme design”

  1. derya Says:

    >Sen varya sen harikasın.Daha öncede yorum yazdım ama üşenmeden yine yazıcam.Bir insanlabu kadar uyuşan bir şablon olamaz.Ellerine,emeğine sağlık canım kocaman öpüyorum.

  2. pembetatlar.blogspot.com Says:

    >Ablacığım beni okadar mutlu ettinki…Ellerine emeğine yüreğine sağlık…Çok teşekkür ediyorum telefondada dediğim gibi düşündüğümünde üstünde oldu gerçekten çok ama çokk beğendim…Herşey için bir kez daha teşekkürler…

  3. kalpkurabiye, deniz Says:

    >Bayramı tatil değil bayram olarak yaşayacağımız bir bayram olması dileğimle…iyi bayramlar dilerim…Sevgiler,Deniz..

  4. yetur Says:

    >Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce Allah'a sonsuz şükürler olsun! Ramazan Bayramı bereketiyle, bolluğuyla gelsin, tüm insanlık için hayırlara vesile olsun.sevgilerimle..

  5. GÜLOANNE Says:

    >Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için.Bayramınız kutlu olsun.

  6. derya Says:

    >Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.

  7. Evimin İncileri Belgin Says:

    >Sevgili Hobibox,Yüreğinizde damla damla umut,günlerinize bin tatlı mutluluk dolsun.Sevdikleriniz yanınızda, yüzünüzdeki tebessüm hiç eksilmesin.Bayramınız kutlu olsun.Sevgiyle kalın…..

  8. hobivakti Says:

    >Sevdiklerinizle birlikte, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel bayramlara…🙂

  9. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Says:

    >Sultan eline sağlık geçmiş bayramın kutlu olsun.

  10. Haydi mutfağa Says:

    >ellerinize sağlık, harika olmuş çok beğendim

Bir Cevap Yazın

