>Ben geldim ve ağaç lambalarla hoş geldim:)

>

Merhaba arkadaşlar, dostlar…artık geri dönmenin zamanı geldi. Eskiye nazaran daha iyiceyim. Yani şu sanal alemin hayatımda böyle bir boşluk oluşturduğunu ben bile bu kadar bilmiyordum. Konu yazmadan, yorumları okumdan, sizlere ziyarete gelmeden geçen bir günde “bu gün bişey yapıcaktım ama ne” diye eksikliğini hissediyorsam, demek ki bu iş sanal alemden çıkıp, gercek aleme yol almıştır. Bu yüzden beni; ama yorumlardan, ama telefon ile bire bir arayıp soran herkese çok teşekkür ediyorum. Bazen insanın hayata tutunma nedenleri bu küçüçük ayrıntılardan geçiyor. En kısa zamanda sizlerin ziyaretine gelicem.
Konumuza gelince, ANZFER FARMS adlı sanat tasarımcısı, ağaç ve ahşap metaryellerden harikalar yaratıyor. Bu sıra dışı işi yaparken oldukça içten ve yaratıcı olduğu belli. Gelişigüzel şekillerde ki kütüklerden abajur, masa üstü lambalar yapmış ve çokta şık olmuş. Biraz el becerisi olan, yada bu işi evde üstelenecek erkek eli varsa derhal yapılması gereken bir obje dişye düşünüyorum. Diğer tasarımları ise sanatçının sayfasında mevcut, ziyaret edebilir daha başka ilhamlar alabilirisiniz.

4 Yanıt to “>Ben geldim ve ağaç lambalarla hoş geldim:)”

  1. derya Says:

    >Canım uzak kalınca insan resmen boşluğa düşüyorBloglarımızın ve dostlarımızın hayatlarımızda önemli bir yeri oldu.Kendine dikkat et ama olurmu lambalar süper kocaman öpüyorum.

  2. Zencefil ve Tarçın Says:

    >Çok farklı ve yaratıcı objeler, tebrikler ve sevgiler…

  3. Hobibox Says:

    >Deryacım, çok haklısın, çok doğru diyorsun, bende öpüyorum, sevgiler canım.Zencefil ve tarçın, hoş geldin canım, beğendiğine sevindim. Yine beklerim.

  4. wetin Says:

    >çok hoş anbiansla (ambiance) ilgisi olabilir mi

Bir Cevap Yazın

