>Vazo içinde vazo ve limon ile "egzotik" dekor

>

Bu aralar gündüz yokum arkadaşlar, artık hazırlanmış konularla sizleri başbaşa bırakıcam siz beni ve blogumu öksüz bırakmayın. Kendi blogunuz gibi dolaşın gezin:) Bu arada yorum bırakan arkadaşlara cevap yazamadım ama burdan tekrar teşekkür ediyorum, özellikle hastalığımı sorup şifa dileynler ve nasıl olduğumu soranlara söyleyim, daha iyiceyim çok şükür, ama her an kapıda bir başka şey olurmu diye tetikteyim, artık bende korkuyom kendimden, ne var bu sene üstümde bilmiyorum, hani gençlikteki güzelliğimiz havamız olsa nazar değidi diycem ama, otobüste yer verdiklerine göre, o ihtimal kalmamış.🙂

Bu vazoya ağzım sulandı:)  yani öyle böyle değil, yanaklarım buruştu, dilim ekşidi yani limona ait ne varsa bedenimde cüruh etmiş durumda. Seviyorum böyle orjinallikleri, vazo içinde vazo alınarak araya limon dilimleri konulmuş, ve dayanıklı olması için sirkeli su lave edilmiş. Bu meyveler yerine başka alternatifler de yapılabilirmiş, ben demiyorum vallahi, komşşunun yalancısıyım…Tabi ortada ki çiçeğin suyu normal. Sizde seviyorsanız böyle egzantrik ve egzotik buluşları hiç durmayın derim ben. Fikir sahibi için tık tık.

2 Yanıt to “>Vazo içinde vazo ve limon ile "egzotik" dekor”

  1. Bayram Kombesi Says:

    >Once fikire sonrada uyuma bak cok guzel olmus daaaa sen niye hala hastasin. Bakmiyomusun kendine, almiyomusun vitaminlerini, sikimi giyinmiyosun. Bak olmaz boyle uzuyosun biziii.

  2. YEMEK VAKTİ AYLİN Says:

    >Gerçekten çok hoş duruyor…:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: