>"Denizci Modeli" bebek hırkası

>

Başlıkta “denizci modeli” dememin sebebi renklerinden dir, mavi-beyaz oldumu renkler birde bu ekoseli şirin düğmeleri görünce bu ismi koydum, tamamını okumadım ama belki sahibi de bu ismi uygun görmüşütr. Fazla cicili bicili sevmeyenler için değişik ve doğal renkler kullanılmış, model de öyle, özellikle erkek çocuklar için ideal. Kesimler basit ve düz şekilde olduğu için yapılışı kolay, örnek ise düz örgü ve tekli pirinç uygulammış. Gersini siz çözersiniz artık.

6 Yanıt to “>"Denizci Modeli" bebek hırkası”

  1. mügepolat Says:

    >çok cici olmuş elinize sağlık

  2. Vintage Duygular Says:

    >Cok sirin gercekten. Paylasim icin tesekkürler ve güzel bir Pazar diliyorum😉

  3. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok şık olmuş çok beğendim renklerin modellerdeki yeri çok önemli diye düşünüyorum.balkabağı projelerde çok hoş iğneliği yapsam olur aslında çok da uygun kumaşım olacak sevgiler canım

  4. derya Says:

    >Aferim süper.Ben beyaz örüp lacivert biyelimi yapsam:))Kocaman öpüyorum.

  5. atolye nott Says:

    >çok beğendim, bu düğmelerden nerde vardır acaba kızıma yapayım :))

  6. Betül Özbir Says:

    >tam benim oğlanlıkmış çok güzel

Bir Cevap Yazın

