>"Param parça" şal modeli

>

Çok egzantrik şeyler bu işler, bu ismi ben koydum, al kumaşı al makası eline, kes parçala sonra al sana bir şal işte:) böyle tarzda tunik bile yapılır, hani yekpare dikişsiz penye yada üç iplik tabir edilen örgü kumaşlar vardır, onların uzunluğunu bedenemize göre ayarladıktan sonra bu yöntemle kesilirse, tunik olabilir. İsteyen şal yapar.
KAYNAK

4 Yanıt to “>"Param parça" şal modeli”

  1. ernur Says:

    >gerçekten değişik ve güzel bir fikir :)blogunuz çok güzel ellerinize emeğinize sağlık :)izmirden selamlar :))http://ernurlahertelden.blogspot.com/

  2. Bayram Kombesi Says:

    >aaaaa, benim cocuklugumda modaydi bunlar, gerimi geliyorlar?

  3. lezzetlisomunlar Says:

    >Afetçiğim ne diyorsun? Bu sadece ekzantrik olsa iyi..Bu aynı zamanda feci seksi de..Of of of..Nefis valla..Sağol, fikrinle varol canım..

  4. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >ilginç olmuş. kumaş zarflara bayıldım ben ayy mektuplaştığımızda yok ki anacım cep tlf. ları sardı heryeri. ama armağan yanına not iliştirmek için çok güzeller. teşekkürler

Bir Cevap Yazın

