>"Tümay’ın Mutfağı" na hazırladığım yeni tema

>

Bir kaç gündür sevgili Tümay’ın blogu için çalışmalarım vardı, bir kaç deneme den sonra kendisinin bu şeker meyvelere olan tutkusundan dolayı böyle bir görünümde karar kıldık. Zaten çok fazla bir değişiklik istemedi, derlenip toparlanması, yeşil ağırlıklı olmakla beraber vazgeçilmezi olan bu kristal şekerlerle sade bir tasarım olmasını istiyor du. Önemli olan tabi kendisinin beğenmesi, içine sinmesi, Blog sahibinin zevklerine ve isteklerine göre yapıldığı zaman karşlıklı onaylanınca beğeniler, kalıcı bir çalışma olmaması mümkün değil. Güle güle kullanması dileği ile kendi gibi şekermi şeker dostluk ve paylaşımlarda buluşucaz inşallah. Sizlerinde soru ve önerileriniz olursa, yukarıdaki mail adresimden bana ulaşabilirisiniz. Yorumdan da yazabilirisiniz. Hepinize sevgiler, selamlar diyerek şimdilik müsade diyorum.

6 Yanıt to “>"Tümay’ın Mutfağı" na hazırladığım yeni tema”

  1. Tümay Öztürk Says:

    >Afet Ablacım tekrar gösterdiğin sabır, yaptığın tasarım ve emeğin için çok teşekkür ederim:) Ellerine sağlık:)

  2. eli Says:

    >süper olmus. özellikle kirmizi ve yesil elma harika olmus. ellerine saglik. benim de bi süredir elma takintim var. daha gecen gün elma agaci yaptim🙂. bloguma ekledim, bi ara bakarsan sevinirim.sevgiler eli

  3. Benhurum Says:

    >Gözümün nuru Afet'im, yine yapmışsın yapacağını ellerine sağlık bir tanem harikulade olmuş, bayıldım:) Senin blog sahibinin isteklerine karşı ne kadar duyarlı olduğunu çok iyi bilenelerdenim;) Tatlı yanaklarından kocaman öper, ailene de kucak dolusu sevgilerimi iletirim canım;)

  4. Şehnaz Says:

    >SEN YAPARSINDA KÖTÜ OLURMU HİÇ..ÇOK GÜZEL OLMUŞ..

  5. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >ellerine sağlık çok ferah bir görüntüsü var.

  6. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Says:

    >Ablası iyileştin değil mi? Malum bu ara ydışındayım unuttum sanma öperim

Bir Cevap Yazın

