>Otantik sıra dışı bir "yelek modeli"

>

Egzantrik, otantik değişik giyimler peşinde iseniz, size şık bir yelek örneği, Yapılışı basit gibi görünüyor, tığ işi ve kenarlar fisto. Sıradışı bir havası var, jeanslarla harika durur. Hele arkası müthiş. Bu cici Etsy de ama, Profil sahibi İstanbul’lu yazıyor, baya iyi yerlerde çalışmış, şimdi kendi tasarımlarını yapıyormuş, yani öyle diyor kendisi, bende yazılanın yalancısıyım.
KAYNAK
7 Yanıt to “>Otantik sıra dışı bir "yelek modeli"”

  1. neduk Says:

    >Linki göremedim??? :))

  2. EMİNE ÖZTÜRK Says:

    >çok yaratıcı bir tasarım. paylaşıma teşekkürler..

  3. Birileri anlatsın ( Nergiz ) Says:

    >Bu bolero modelinin aynısı bende var sanırım resimleri değiştirmiş çünkü aynı bayan. Bende örmeye başladım bakalım bunca iş arasında ne zaman bitecek?

  4. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >süpermiş. canım MAŞALLAH oturamadığın günlerin acısınımı çıkarıyorsun yetişemiyorum hızına :)) çok öpüyorum harika şeyler bunlar.

  5. karabidikim Says:

    >way gerçekten çok şıkmış.Ama kenarları fistosuz olsa daha şık olurmuş bence.

  6. ŞANSLI Says:

    >Çok beğendim canım.Büyütmek istedim büyütemedim.Kaynaktan ulaşamadım.Kaynağı bir gözden geçirebilirmisin?Teşekkürler.Sevgiler:)

  7. Paixão por Artesanato Says:

    >oi linda eu adorei adorei essa receitinha que coisinha mais lindavim aqui te deixar um carinho ta um beijinho e dizer que sou mais que tua seguidora e te convido a conhecer as coisinhas que faço e por ultimo fiz um conj de natal para meu bebezinho espero que goste um bj linda

Bir Cevap Yazın

