>Çorap tan "kardan adam" yapımı

>

Şimdi sayafama bakıp ta, “kardan adamlı” halini görünce, bir de bu paylaşımı okuyunca, diyeceksniz ki, “yılbaşı moduna girmişsin” diye ama hakikaten öyle, Aaralık ayı girdimi tamamdır, erken olsun, güç olmasın (bu sefer bana uydurdum deyimi) Aslında on gün sonra kızımın nişanı var, onun hazırlığı telaşında olunca buna vakit bulamam diye, elim değimişken değiştireyim dedim. 
Bu sevimli “kardan adamlara” gelince, geçen yıl da çoraptan yapılan bir paylaşıma yer vermiştim ama bu daha değişik ve daha ayrıntılı. Uzun beyaz bir diz altı çorap böyle düğmelerle şirin kardan adamlara dönüşmüş. Kar’ı pek görmeyen İzmir liler için çocuklara güzel bir süpriz olabilir. Sadece bir tıkla burada görebilirisiniz.
9 Yanıt to “>Çorap tan "kardan adam" yapımı”

  1. gökyüzününelleri.blogspot.com Says:

    >harika olmuş elinize sağlık sevgiler

  2. EMİNE Says:

    >ÇOK SEVİMLİ OLMUŞ.. ANNELER BU ÇALIŞMAYI ÇOCUKLARI İLE BİRLİKTE YAPIP, ÇOK HOŞ VAKİT GEÇİREBİLİRLER…

  3. Sevil Says:

    >süper valla bayıldım afetcim kızım görmesin canım benim bu arada yeni temanda çok güzel olmuş..

  4. Yıldız Says:

    >Aynen öyle canım :))sayfanı açar açmaz kardan adamları görünce Afet yeni yıl moduna girmiş dedim :))

  5. banuca Says:

    >Çok pratik ve çok cici, yarın pazara ineceğim, unutmazsam uygun çorap alayım, yapayım, ne güzel hediyelik olur 🙂

  6. Benhurum Says:

    >Amanın ben bunlara bayıldıııımmmm:)) Gözümün nuru bir harikasıııın;) Öperim en kocamanından…

  7. ŞANSLI Says:

    >Çok şekerler:)

  8. Utku'nun annesi Says:

    >Çorap kardan adam çook ilginç ve güzel olmuş ellerinize sağlıkSevgiler

  9. Berra'nın Çöplüğü Says:

    >çok şirinlerr.. bu arada temanda çok cici olmuş 🙂

Bir Cevap Yazın

