>Kız verdik – Söz kestik (sözümüz den bir kaç kare)

>

Bu konudan çoğunuz haberdar olmuştur, bu güzel adımı atalı bir hafta oldu ama resimler elimize yeni geçtiği için ancak paylaşma fırsatı oldu. İşte benim prensesim ve mustakbel damat adayı ile söz gecesinden kesitler. Daha fazlasını nişana saklıyoruz, haftaya pazar (12 Aralık) nişanımız var. Yine ara ara sizler den kopabilirim ama malum bu telaşlar tatlı telaşlar, yapılacak çooook işim var çokkk:)

(Bu arada özellikle yemek blogu olanlar dan fikir alış verişi yapabilirim, nişan evimizde olucak ama minik şirinlikler, detaylar düşünüyorum, bunlardan biri açık büfe olucak, pastamızın siparişi bugün verildi, ancak o gün nasıl bir menü hazırlamalyım, tuzlu tatlı olarak neler yapmalyım, ve varsa “bu benim en güzel yaptığım dır, denedim ve çok beğeniliyor” dediğiniz tarilferi benimle paylşaırsanız çok sevinirim. Yani bildik tariflerin dışında, ama fazla abartılı olmayan, kek poğaça tatlı tariflerine kapım açık, zaman buldukça sizlerin yaptıklarınızı takip ediyor ve deniyorum, ama bu aralar, tek tek dolşamaya zaman yok. (bayramda muhallebili kadayıf yapmıştım, sanırım biri bu olucak, çünkü çok beğeinildi, bir de ıslak kurabiye okumuştum “zeyneple” blogunda, onuda yapmayı düşünyorum) Catreing şirketiyle görüştüm, belki daha bile hesaplı gelicek bana ama ben el emeği ev yapımı olmasından yanayım, bir de o telaşı, hazırlığı, heyecanı parayla almak mümkün değil tabi. Mümkün olduğunca herşeyin bize ait olma hazzını yaşamak istiyoruz, O yüzden mutfak perilerinden haberleri bekliyorum.. (hımmm mutfak perisi, bak sevdim bu ismi, yemek blogum olsaydı bu ismi koyardım)

Çiçek ve söz çikolatmızın resim kalitesi biraz düşük ama, daha sonra orjinallerini paylaşıcam.

37 Yanıt to “>Kız verdik – Söz kestik (sözümüz den bir kaç kare)”

  1. ARNAVUTcigeri Says:

    >Genclik, sevmek, sevilmek ne kadar guzel. Mutluluklari gozlerindeki pariltidan belli. Dilegim hep boyle kalmalari. Tebrikler,Sevgiler,Asuman

  2. EcE Çakıroğlu Says:

    >ablacım hayırlı uğurlu olsun allah devamına erdirsin. bak ben sihirli deyneğimle her türlü yardıma hazırım hatta gelip yardım bile ederim sana. öpüyorum seni kocaman….

  3. Esin (Huysuzbalık) Says:

    >Maşallah mutlulukları yüzlerinden okunuyor ikisinin de. Ben beceriksiz olduğumdan tarif veremeyeceğim Afetçim. ama onlara mutluluklar diliyorum. Senin ellerin değince eminim çok çok güzel geçecektir nişan🙂 Sevgiler…

  4. esengül Says:

    >Allah mesut bahtiyar etsin,gülen yüzleri hep gülsün inşallah🙂

  5. EZGİLİ TARİFLER Says:

    >hayırlı uğurlu olsun.rabbim tanmamnına erdirsin.yüzünüzdeki gülümseme ömrünüz boyunca kaybolmasın.sevgiler.

  6. .:Hobibox:. Says:

    >Tekrar çok teşekkürler arkadaşlar, söz nişan derken sonunda gelebildim, bundan sonra sık sık yanınızdayım. Güzel deilek ve yorumlarınızı esirgemeyin.

  7. mefahsurum Says:

    >biraz geç kaldım ama bu güzel haberi yeni gördüm mutluluklar diliyorum prens ve prensesimize. allah utandırmasın hiç bir zaman.

Bir Cevap Yazın

