>Yılbaşı gecesine özel "kalp" li hediye kutusu yapımı

>

Martha ablaya gelmişken hemen çıkmak olmaz tabi, bu hediye kutusunu görünce görmemezlikten gelmek ayıp olur du. Sevgililer günü olarak hazılanmış bu kutu ama, yılbaşı gecesi ne özel, sevgilliler için yada sevdikleriniz için hazırlayabilirisiniz, hatta sadece bu hediye kutusunu “hediye” olarak verebilirisiniz:) Ben şahsen hayır demezdim:)
Malzemeler karton kağıt ile başlıyor, silikon tabancası, çizilmiş bir kalp şablonu şimdilik yeter…
İşte işin püf noktası, ahşap görünümlü bu kumaşı nasıl nerden bulurusunuz bilmiyorum ama bu güzelliği perçinleştiren bu detay bence.
Bu çok şık kordon ile kenarlar biye olarak geçilmiş, bir başka ayrıntı ise burada saklı…
Veeee işte final, renkli, takılarda kullandığınız taşlardan harika bir süsleme ile sonuca varıyorsunuz. Pembe kurdele de şık ama bence bunu yerine organze tarzı kurdele daha şık durur du gibi geliyor, daha diri olabilir diye düşünüyorm. Bu tarz kutu yapımını çok gördük ama genelde var olan kutuları kaplamayla yapılan çalışmalar dı, ama bunun tamamını yapmak daha bir zevkli. Abudik gubidik işlerin yanında profosyonel olanlar kendini belli ediyor.

http://www.marthastewart.com/how-to/bejeweled-valentines-day-box?backto=true&backtourl=/photogallery/valentines-day-gifts#slide_0

10 Yanıt to “>Yılbaşı gecesine özel "kalp" li hediye kutusu yapımı”

  1. maria Says:

    >FRUMOSFELICITARIMARILA MULTI ANI! 2011

  2. Mekila Says:

    >Gerçekten çok şık duruyor, harika olmuş =) Paylaşım için teşekkürler

  3. ülker Says:

    >Çok hoş olmuş. Var olan birşeyi değiştirmekten daha fazla emek var.Mutlaka deneyeceğim.Teşekkürler.

  4. ARNAVUTcigeri Says:

    >Boylesi bir emek harcanarak, sevgiyle hazirlanmis bir kutuda hediye almak isterdim dogrusu…Sevgiler,

  5. banuca Says:

    >Ah ah, hem de kalp şeklinde bir kutu, dayanamam bunaaaa :))

  6. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >mumları kullanırken dikkat etmeli ne olur ne omaz :))kutuya bayıldım canım kumaş yerine şu yapışkanlı kağıtlardan da kullanılabilir onların harika ahşap desenlileri var ben kullanmıştım. teşekkürler sevgiler

  7. balpare Says:

    >ayyy bu kutuda bana hediye gelecek..var ya uff..uçardım herhalde.ne kadar güzel şık bir kutu..

  8. GÖNÜL Says:

    >çok güzel bir kutu çok detaylı bir anlatım paylaşımın için teşekkürler:)

  9. .:Hobibox:. Says:

    >Arkadaşlar hoş geldiniz, çok seviniyorum yorumlarınızı görünce. Yine her zaman beklerim, sevgiler.

  10. LEYLA Says:

    >ayyyy ama çok güzel olmuş bu. marthanın ellerine sağlık :))sevgilr…

Bir Cevap Yazın

