>Anchor ve incili harika br "haruni shawl"

>

Bu aralar favorim oldu benim bu şallar, sevgili örgücü ninenin kızıma hediye yolladığı şalı görünce, pek bir depreşti bu istekler. Flickr da bişeye bakarken başka bişey buldum hesabı bu şalı görünce, mutlaka bunu benim hamarat arkadaşlarıma göstermem lazım dedim. Bu marifetli hanımın da daha çok güzel şalları ve diğer örgüleri var. Renginden mi, örgüsünden mi, ipliğinden mi bilmiyorum ama başka bir asil olmuş bu şal. 
11 Yanıt to “>Anchor ve incili harika br "haruni shawl"”

  1. waterlily Says:

    >selamlar anchor ürünleri ararken rastladım bu posta sanırım emek hırsızlığı olmuş haber vereyim dedim:)http://www.abiyeelbiseler.net/anchor-ve-incili-harika-br-haruni-shawl.htmlumarım yanlış anlamışımdır…

Bir Cevap Yazın

