>Kırmızı çiçekli "fırın eldiveni" yapımı

>

Bu aralar evde fırınla pek haşır neşiriz, dün şambali  tatlısı yaptım çocuklara ama bez bul bişey uydur derken elimi yakıyordum az daha, bu eldiveni görünce, işte benim gibi olanlara çare dedim. Bu eldivenin de şıklığı bir başka yani, rengi deseni çok hoş, her mutfağa her möbleye uyar. Kırmızının albenisi var işte, kim ne desin.

İşte yapılışı sırayla böyle…

http://www.skiptomylou.org/2010/12/22/oven-mitt-pattern-2/

5 Yanıt to “>Kırmızı çiçekli "fırın eldiveni" yapımı”

  1. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >bende düşünüyorum bir ara yapacağım kullandığımın ucu ocağın ateşinden hafif yandı . hazırdı zaten en güzeli kendim yapayım:)

  2. colette Says:

    >Eldiven çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Kumaş bir harika tam yılbaşı renkleri…İyi günlerde lezzetli yemeklerde kullan:)

  3. eli Says:

    >9 aylik evliyim hala firin eldivenim yok 🙂 kirmizi beyaz ve cilekli baktim bulamadim, ondan beri de el bezlerine alistim. ben de mi böyle kendim yapsam ne…sevgiler eli

  4. Esce Says:

    >valla elıne saglık harıka olmuş.

  5. yurdagül Says:

    >emeklerine sağlık canım bende çkk istiyodum eldiven dikmeyi en kısa zamanda denicem uygun kumaşlar bualyım.

Bir Cevap Yazın

