>Beyaz dantel "bolero ceket"

>

Hem bolero hem ceket nasıl oluyor diye sormayın, ben yazınca oluyor demek:) yani uydurma, yani boleroa tarzı, uzun kol uzun bel olunca bu ismi yakıştırdım. Dantelin asaleti her yerde belli oluyor, ister örtüde ister eşyada. Yapılışı aşağıda şemada var.

Alıntıdır.

6 Yanıt to “>Beyaz dantel "bolero ceket"”

  1. ŞANSLI Says:

    >Sayfan çok iç açıcı olmuş canım.Hayırlı olsun.Bu arada boleroda çok güzel.Sevgiler:)

  2. maria Says:

    >COK GUZELFRUMOSUN MODEL DEOSEBITFELICITARIMARI

  3. frambuazlı ruh pastasıyım Says:

    >cok guzelmis. oyle dantel falan sevmem ama bunu cok sevdim:))

  4. garlutti Says:

    >Muchas gracias por visitar mi blog, me encantan tus labores, yo tambien calceto y hago pachwok. Besos Marimi

  5. Beyaz Kkelebek Says:

    >Dantelli bir ceket giyermiyim diye düşündüm bir an ama böyle zarif olursa giyerim sanırım 🙂 çok hoş..

  6. .:Hobibox:. Says:

    >Hoş geldiniz sefalar getirdiniz, hepinize çok teşekkür ediyorum, beğendiğinize sevindim. Yine beklerim sevgiler.

Bir Cevap Yazın

