>Kanaviçe işli "kitap ayraçları"

>

Bu şirin kanaviçeli ve dantelli kitap ayraçları için model aramaya gerek yok, aşağıda orjinal desen ve renk senekleri mevcut. Resimlerin üzerine tıkladığınız da büyük boyutlarını görebilir, istediğiniz gibi işleyebilirisiniz. Bu aralar göüzmde çok sevimli geliyor bu eski retro tarzı işler, hobiler. Google amcada bana gelipte an çok sordukları oğraşı da bu kitap ayraçları, onları da ihmal etmeyim dedim. Ayrıca bu örnekler den başka şekilde de yararlabilabilinir.

www.hanimeli.net

7 Yanıt to “>Kanaviçe işli "kitap ayraçları"”

  1. Hilal Says:

    >bayıldım ne kadar da şık olmuşlar. paylaştığın için çok teşekkürler

  2. Maite - vitoma Says:

    >Son preciosos.

  3. Ülker Says:

    >Hayallah, sadece ben düşündüm sanmıştım. :)) Bir benzerini yapmaya başlamıştım, hala ortalarda sürünüyor. Bunlar da pek kokoş ve sevimli olmuş, birini de böyle yapayım. :)Paylaştığın için teşekkürler.

  4. TÜLAY ORAL Says:

    >çok güzel gerçekten…www.hepleziz.com

  5. Benhurum Says:

    >Ellerine sağlık gözümün nuru, çok teşekkür ederim. Matematik çok yerinde ve bu benim kanayan yaram oldu son dönem canım elimde çok fazla kayıt var fakat girmeye yetişemiyorum:( neyse bir yoluna koymak için elimden geleni yapacağım ilgin için çok teşekkür ederim bir tanem. Hayırlı geceler diler tatlı yanaklarından kocamaaaan öperim;)

  6. Yeşim Says:

    >Ben bayıldım bunlara 🙂 çoook güzeller 🙂

  7. uysalanne Says:

    >bayıldım .. güzel bir çalışma olmuş ellerine sağlık… sevgiler

Bir Cevap Yazın

