>"Kağıt görünümlü kumaş" çalışması-3(hediyelik çiçek yapımı)

>

Buda serinin son çalışması. Aynı yöntemle kullanılan kumaştan bu güzel çiçek yapılmış, ister ayrı ayrı isterseniz çoklu modellerle istediğiniz çiçek buketleri yapabilirisiniz. Ama hediye üzerine konulması çok güzel bir fikir olmuş.

KAYNAK

10 Yanıt to “>"Kağıt görünümlü kumaş" çalışması-3(hediyelik çiçek yapımı)”

  1. ÖZLEMCE Says:

    >çok beğendimmm.denemekk lazımm

  2. bilge Says:

    >Sevgili Afet yıldıza başsağlığı dilemek istiyorum ama telefonunu yazdığım listeyi bulamıyorum..mail adresimi yazsam yıldızın telefonunu bana gönderirmisin lütfen..sevgilerimle..bilge1953@hotmail.com

  3. Elifinelizi Says:

    >Bunlar tam benlik:))

  4. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >her üçüde süper çalışma ben çok beğendim deneyeceğim bir ara teşekkürler

  5. yurdagül Says:

    >emeklerine sağlık afet hanımcım,çkk güzel bir yapım olmuş.bloguma cici yorum bırakman beni çkk mutlu etti kızınıza bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.canım senin istediğin modellerden tabiki yapabilirim mail adresimi vereyim y_yurdagul76@hotmail.com burdan bana ulaşabilirsin.eğer başka eksiklerinde varsa elimden geldiğince yardımcı olmaya calışırım şunuda belirteyim benim için önce dostluk, arkadaşlık gelir.maddiyat sonradan gelir.sevgilerimi bırakıyorum canımmm.

  6. frambuazlı ruh pastasıyım Says:

    >ayiptir sormasi, yapraklara yani kumasa o kivrimi nasil veriyor? tutkalla mi ?

  7. sarımutfak-hande Says:

    >çok güzeller peçetelikde olur değilmi bunlardan ellerin dert görmedin canım çok beğendim

  8. YETENEK-SİZİN Says:

    >bu işi çok sevdim ben ama o malzemeyi çözmem lazım

  9. Maite - vitoma Says:

    >¡Preciosas!

  10. Sevil Says:

    >afetcim süper bayıldım :))

Bir Cevap Yazın

