>Öksürüyorum ve bu çayı içiyorum

>

Limon. İki çay kaşığı organik limon kabuğu, bir çay kaşığı adaçayı ve yarım çay kaşığı kekiği kaynamış suda 15 dak. bekletin. Dikkat edin, kaynatmayın, kaynamış suda bekletin. Bir çorba kaşığı bal ilave ettikten sonra için. Benim gibi ciğerleriniz sanki karda kalmış gibi öksürüyorsanız bu çayı yapın ve için. Bana iyi gelecek gibi his var içimde. Acaba psikolojik olarak mı iyileşmek lazım ne? Ama her yerim odunla dövülmüş gibi olunca ruhen be bedenen her türlü iyileşmeye kapım açıktır.

10 Yanıt to “>Öksürüyorum ve bu çayı içiyorum”

  1. fem BAHARAT HANIM Says:

    >cay goruntusuyle bile icimi isitmaya yetti kokusuda cok guzel olmali size afiyet olsun ALLAH acil sifalar versin

  2. orgucuoyuncakcınine Says:

    >geçmiş olsun ninem.viks varsa yatmadan önce ayaklarını birgüzel viksle kalın bir çorap giy yat,öksürüğün geçecek.yeni öğrendim denedim çok iyi geldi

  3. Anonymous Says:

    >Hi, This is a message for the webmaster/admin here at sairane74.blogspot.com.May I use part of the information from this post right above if I give a link back to your website?Thanks,John

  4. zeynep Says:

    >Ah ahh çok geçmiş olsun bende aynı durumdayım salgın durumu sanırım bir tek öksürüğüm yok..Limonun faydaları saymakla biter mi her gün 2 adet limon yiyorum ben vazgeçilmezim oldu artık:)Çantamda limon taşıyorum:))Allah'tan acil şifalar diliyorum size reçeteyi de not aldım..Hayırlı geceler..

  5. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >canım ben de yapıyorum bunu hem dirençli olmanı sağlar geçmiş olsun .

  6. Pembe Tatlar Says:

    >Hemen not aldım ablacığım…Geçmiş olsun…

  7. Zeynep Ceyiz Evi Says:

    >geçmiş olsuninşallah şifa olur!!

  8. Evimin İncileri Belgin Says:

    >Sevgili Hobibox, geçmiş olsun size benimde uyguladığım çayıpaylaşmak istiyorum öksürüğe bir limon suyuna bir tatlı kaşığı bal koyup içerseniz öksürüğe birebir (limon oda sıcaklığında olacak içine su konmayacak) Sevgiyle kalın…

  9. Nurselin Pasta Evi Says:

    >cok gecmis olsun canim insallah bir an önce sagligiina kavusursun istersen sana mail adresimi vereyim oradan yazisalimmi eger olmazsa seni arayabilirim sevgiler. sinem-2003@hotmail.de

  10. eli Says:

    >siyah cay sevmiyorum. ama farkli bitki caylarina herzaman varim. ama malesef hazir bitkisel caylari alip iciyorum. :)sevgiler eli

Bir Cevap Yazın

