>Ahşap ve ağaç dekorasyonlar

>

Herkese selamlar, nihayet gelebildim. On gündür aksırık öksürük hapşırık derken, kışın ilk hastalığını yolcu etmiş bulunuyorum. İki paket ıhlamur, bir paket kış çayı, dört rula kağıt havlu, bir adet wicks, ilaçlar antibiyotikler, sahlep, süt, bal  derken baya bir pahalıya patladı bu hastalık bana, aman başımdan gitsin de, razıyım…
Bu gelişimi, kışın insanın içini ısıtan ahşap mobilyalarla açayım dedim. Seviyorum ben ahşabı, ağacı. İnsana huzur veriyor, dinlendiriyor. Hele şu uzay üssünden fırlamış genetik değişim göstermiş dekorasyonları gördükçe  bunların kıymetini daha çok bilmek gerek…

6 Yanıt to “>Ahşap ve ağaç dekorasyonlar”

  1. zeynep Says:

    >1,2,9 ve 10 çok tuttum ahşabı seviyorum az ama öz olmalı ….Sevgiler..

  2. Elifinelizi Says:

    >Büyük geçmiş olsun ablacımSen yinede dikkat et çok geç terkediyo virüs vücudu. Özlettin kendini:)

  3. sarımutfak-hande Says:

    >ahşabın sıcaklığını çok seviyorum hepsi çok güzeller paylaşımın için teşekkürler canım

  4. çeşnici Handan Says:

    >Hepsi çok güzel ahşap bana huzur ve sıcaklık veriyor. Bu arada çok geçmişler olsun.

  5. ÖRGÜÇANTAM Says:

    >çok hoşlar 2. resim oluyor sanırım çok beğendim ilki açılmıyor tıkladım error yazdı birde böyle büyük salonlarımız olsa ne güzel olurdu:))sevgiler geçmiş olsun canım

  6. frambuazlı ruh pastasıyım Says:

    >yeni teman cok hos olmus hayirli olsun…

Bir Cevap Yazın

