>Bu dünya yalan dünya…gerisi boş…

>

Yalan dünya değil de ne? şu masum yavru şimdi annesiz, buna mı üzüleyim, hayat dolu bir insanın hayatının sona ermesine mi? Bugün çok güzel planlarım vardı, çok güzel şeyler paylaşıcaktım, eksik temalar vardı, onları tamamlıcaktım ama yok ııııh:( içimden gelmiyor hiç bişey…hala yemek bile yiyemedim biliyormusunuz, kendi anne ve babamın ölümünden sonra ne zaman ölüm haberi alsam ve bildik bir simaysa, çok yaralıyor beni.
Sanki daha dün birlikteydik diyebeliciğimiz bir yüz dü bu neşe dolu insan…yarışmayı inanırmısınız sırf bunun için izliyordum. Offfff….boş dünya, yalan dünya…
Bir kaç haber dinledim ama kafamda bazı sorular var, neden rahatsızlanınca yanında ki kişi, hemen ambulans çağırmak yeine Dr çağırıyor, onun gelmesi zaten bir zaman, o gelincede ambulans çağırılıyor oda bir zaman, kader bunlarımı yaptırıyor insana acaba?
Burada Defne Joy Foster la ilgili, sanatcı arkadaşlarının Twitterda ki yorumları var, böyle zamanda kim  kimin dostu belli oluyor, kimin yüreğinde kul sevgisi var belli oluyor sanırım. Allah evladına uzun ömürler versin…
12 Yanıt to “>Bu dünya yalan dünya…gerisi boş…”

  1. .:Hobibox:. Says:

    >Maalesef hayat işte bu, acı ve tatlı…

  2. Mutfak dili Says:

    >Allah rahmet etsin. Ölümün ne zaman geleceği belli deyil. Allah hayırlı yaşayıp ölmeyi nasip etsin.

Bir Cevap Yazın

