>"Derya Baykal" da bloglanmış, haberiniz ola !

>

Dün Saba Tümerin programında görünce şaşırdım, yani blog açmasına şaşırdım, işlerden fırsat bulupta bakamamıştım, ama şimdi verdiği adrese baktım, hakikaten açmış, çok ta iyi etmiş. Programın kaldırılmasına üzülmüştüm, aslında içeriği çok karışıktı, seyrederken başım dönüyor, hızına yetişemiyordum ama çok şeyde öğreniyorduk. Üzüldüğüm haketmediği şekilde yayına son verilmesi idi, ama eminin meyve veren ağaç her yerde kök salar (aha bunuda ben uydurdum ama uydu da hani)
http://deryabaykalblog.blogspot.com/

Adresi bu, izlemeye aldım bile, ama sayfa çok sade ve klasik şablonlardan , napsak bir temamı hazırlasak:)

13 Yanıt to “>"Derya Baykal" da bloglanmış, haberiniz ola !”

  1. Çiğdem Says:

    >Bir şey sorabilir miyim?.Facebook'a yeni katıldım.Kendi bloğum için,sizin bloğunuzdaki gibi bir sayfa kartı istiyorum.Facebook'a girip,sayfa oluşturu tıklıyorum.Topluluk sayfası oluştur,çıkıyor.Ordan mı devam ediliyor.Bilgi verir misiniz?

  2. .:Hobibox:. Says:

    >Arkadaşlar hoş geldiniz, sevindiğim geldiğinize, yine beklerim. Ayrıca Derya Baykalın kızının blogu da var, sayfaından ulaşabilirisiniz, onunda sayfasın da Fatih terimin kızı Buse Terimin blogu var, isteyenler bakıp izleyici olabilir.Sevgili Çiğdem bende bu konuda muzdaripim, sayfa oluşturdum, kendi profilimden ama yayınlarım bir türlü güncellenmiyor. Kartlar ise, değişik secenekler var, sayfa kartı, profil kartı, grup kartı, hangisini istediğine bağlı. Benimde bir göz atıp hatırlamam lazım, en kısa zamanda gelicem sayfana, sevgiler hepinize.

  3. ♥ŞANSLI♥ Says:

    >Sayende uğradım canım sağolasın.Sevgiler:)

Bir Cevap Yazın

