>Funda Arar’dan yep yeni, tap taze bir şarkı

>

http://www.dailymotion.com/swf/video/xgvgui?width=&theme=none&foreground=%23F7FFFD&highlight=%23FFC300&background=%23171D1B&start=&animatedTitle=&iframe=0&additionalInfos=0&autoPlay=0&hideInfos=0
İste size yepyeni sıcak sıcak taze taze Funda Arar şarkısı. Bu günlerde çıktı çıkıyor derken, derhal almayı düşündüğüm cd lerden biridir. Dört gözle çıkmasını bekliyordum. Çok güzel bir şarkı, diğerleri de eminim öyledir. Bu kadın bana Nilüferi hatırlatıyor, sanırım onun kadar sanatçı ve onun kadar yıllar sonra kalıcı olucaktır, çünkü sadece sanat icra ediyor, ötesi yok…
5 Yanıt to “>Funda Arar’dan yep yeni, tap taze bir şarkı”

  1. Mutfak dili Says:

    >Afet hanım zevkimizin ayni olduğuna sevindim. Fundayi bende çok seviyrormş Harika sarkıları var.. Bu kasetinden haberim yoktu. Son zamanlar pek takip edemedim haberleri. Teşekkürler.

  2. Gülcan Says:

    >şarkıyı dinleyince kendime geldim sanki. iyi geldi sabah sabah. sabah dediğim nerdeyse öğlen oldu.

  3. Zeynep Says:

    >bayılıyorum funda arar'a,süper bir ses.dinlemekten hiç sıkılmadığım ender seslerden:)çok öpüyorum ablacığım

  4. sevda Says:

    >çok güzel bir şarkı arkadaşım.paylaşımın için teşekkür.sevgiler.

  5. .:Hobibox:. Says:

    >Beğendiğinize sevindim dostlar, yine beklerim, sevgiyle muhabbetle kalın.

Bir Cevap Yazın

